NYXbroker
نیکس فارکس

ارز دیجیتال وی چین

وی چین، یک پلتفرم ارز دیجیتالی و قراردادهای هوشمند است

ارز دیجیتال وی چین موضوع مقاله پیش رو می باشد که توسط تیم تحقیقاتی بروکر نیکس جمع آوری و به نگارش درآمده لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و جهت هرگونه پرسش، آموزش و مشاوره از طریق چت آنلاین و یا نظرسنجی با ما در ارتباط باشید .

و اما بپردازیم به ارز دیجیتال وی چین، در ابتدا بد نیست کمی از تاریخچه ارز دیجیتال وی چین بدانیم. وی چین یکی از ارزهای دیجیتال کشور چین می باشد. در آغاز یک شرکت زنجیره تامین بلاک چین بود ولی خیلی زود به یک پلتفرم نرم افزار غیر متمرکز تبدیل شد که یکی از کاربردهای آن رهگیری کالا هست از زمان تولید تا زمان مصرف می باشد. بنیاد وی چین که یک سازمان غیرانتفاعی است و در سنگاپور ایجاد شد. ارز دیجیتال وی چین یک بلاکچین است که به منظور بهبود بخشیدن به مدیریت زنجیره تامین و فرآیندهای تجاری ایجاد شد و هدف آن ساده سازی این فرآیندها می باشد.

وی چین، یک پلتفرم ارز دیجیتالی و قراردادهای هوشمند است که بر روی مدیریت زنجیره تامین متمرکز است. این ویژگی ارز دیجیتال وی چین به تولیدکنندگان امکان اضافه کردن سنسور هایی را می دهد که به صورت برچسب هستند و (RFID) را به محصولات خود اضافه می کنند سپس داده ها بر روی بلاکچین وی چین ذخیره می شود. در واقع با ارز دیجیتال وی چین به این طریق کالا ها قابلیت رهگیری پیدا می کنند.

فهرست مطالب

ارز دیجیتال وی چین یا VET چیست؟

معرفی تکنولوژی ارز دیجیتال وی چین

آینده وی چین چه خواهد بود؟

چطور میتوان ارز دیجیتال وی چین را خرید؟

کیف پول وی چین چیست ؟

ارز دیجیتال وی چین یا VET چیست؟

 ارزدیجیتال وی چین با نام تجاری VET  شناخته شده است.

 این ارز در سال 2015 متولد شد و در سال 2016 راه اندازی گردید و همچنین در سال 2018 به یک ارز دیجیتال عمومی و قابل دسترسی برای همه تبدیل شد. تا پیش از آن فعالیت آن به صورت اختصاصی و غیر عمومی بود. در ابتدا به عنوان یکی از زیرمجموعه های بزرگترین شرکت بلاکچین بنام Bitse شروع به فعالیت کرد. وی چین یک پلتفرم بلاکچین سازمانی است.

 یکی از اهداف وی چین ارائه یک دید کلی از یک  سازمان است و همچنین قرار است  که به یک پلتفرم اصلی برای عرضه اولیه کوین (ICO) و همچنین IOT (انجام معاملات مابین دستگاه های متصل به اینترنت اشیا) تبدیل شود.

پلتفرم وی چین این ادعا را دارد که قادر به ارائه دید کامل و 360 درجه از تمامی اطلاعات لازم در خصوص یک محصول و همچنین فرآیندهای تجاری به ذینفعان مجاز آن می باشد. از جمله ذخیره سازی، حمل و نقل که نتیجه آن ایجاد شفافیت بیشتر در بازار است.

اما چیزی که  ارزدیجیتال وی چین ، این ارزدیجیتال ملی چین را جذابتر می کند دو منظوره بودنش است یعنی هم ازآن به عنوان بلاکچین عرضه استفاده میکنند و هم به عنوان تدارکات. بسیاری از بنگاه های بزرگ از آن استفاده می کنند تا بتوانند موجودی کالا از ابتدای تولید تا زمانی که کالا به فروش برسد را محاسبه و مدیریت کنند وبا استفاده از امکان ردیابی از صحت و کیفیت یک محصول اطمینان حاصل می کنند و همچنین امکان تقلب و کپی را در محصولات به ویژه در محصولات برند به حداقل برسانند

معرفی تکنولوژی ارز دیجیتال وی چین

در ادامه مبحث  ارزدیجیتال وی چین در این قسمت به معرفی تکنولوژی  ارزدیجیتال وی چین می پردازیم. بر اساس اظهارات وی چین، وی چین یک اکوسیستم تجاری است با هدف شفاف سازی اطلاعات، همکاری کارآمد و رصد کامل کالا و سرعت بالای انتقال اطلاعات. وی چین در حال حاضر از معدود بلاکچین هایی است که دارای مشتریهای قابل توجهی است. این ارز دیجیتال ملی چین در ابتدا بر روی بلاکچین اتریوم قرار داشت اما در سال 2018 بر روی بلاکچین  اختصاصی خود تغییر مسیر داد و همینطور نام تجاری خود را به  (VchainThor(VET تغییر داد. 

هدف  ارز دیجیتال وی چین بهبود بلاک چین های نسل دوم مانند اتریوم است.  ارز دیجیتال وی چین متعلق به نسل بعدی بستر بلاکچین قراردادهای هوشمند است که بر روی ترکیب بلاکچین و IOT  متمرکز است. اما بیایید کمی بیشتر با موقعیت وی چین، این ارز دیجیتال کشور چین در بازار آشنا شویم.

 قیمت  ارزدیجیتال وی چین درزمان نگارش این مقاله 0.176070 دلار است. مارکت کپ آن  11.280.773.348 دلار است. حجم معاملاتی در طی 24 ساعت گذشته 1.506.001.745 دلارمی باشد.

   تعداد کل توکنهای وی چین (VET)  تعداد : 86.712.634.466   می باشد.

در حال حاضر تعداد توکن های عرضه شده :   64.315.576.989 توکن می باشد.

وی چین در جایگاه هفدهم بازار قرار گرفته است .

پلتفرم بلاکچین وی چین که یک بلاکچین عمومی است و برای انجام تجارتهای بزرگ اختصاص داده شده است دارای دو توکن VET و VTHO.VET است.

VET که توکن وی چین می باشد برای انتقال ارزش یا رمز ارز از قراردادهای هوشمند استفاده می کند.  

به بیان دیگر آن دسته از معاملاتی که در برنامه ها و اپلیکیشن های غیر متمرکز در بلاکچین وی چین روی می دهد ازVET استفاده می کنند و برای سرمایه گذاری عموم مردم در دسترس است. VTHO هزینه اجرای عملیات در بلاک چین را نشان می دهد.

مزیتی که وجود دارد این است که هرکسی که VET داشته باشد بطور خودکار VTHO نیز خواهد داشت که می تواند از آن هزینه های بلاکچین را پرداخت کند. VTHO با VET نیز قابل معامله است. 

آینده وی چین چه خواهد بود؟

اینکه بطور قطع به یقین بتوان گفت که آینده وی چین چگونه است کار آسانی نیست. نظرات متفاوتی در این رابطه وجود دارد برخی  ارز دیجیتال وی چین را رو به رشد و مثبت ارزیابی می کنند و بر این باورند که گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در دراز مدت خواهد بود. فعالان و سرمایه گذاران از پروژه وی چین و تکنولوژی آن استقبال کردند. اما برخی بر این باور هستند که برخلاف ارزهای دیجیتال بنام که از پتانسیل شفافی برخوردارند در مورد ا ارزدیجیتال وی چین چنین نیست و آینده مبهمی دارد چرا که استفاده ازفناوری وی چین مستلزم استفاده از برچسب RFID است که توسط وی چین عرضه می شود و به نوعی محدود کردن سرمایه گذاری در یک حیطه خاص است که این امر ریسک سرمایه گذاری را بالا می برد و احتمال رصد خریداران و فروشندگان را بالا میبرد.

چطور میتوان ارز دیجیتال وی چین را خرید؟

انواع شاخص PMI به دو دسته کلی شاخص های پی ام آی تولید وبخش غیر تولیدی ( خدماتی ) تقسیم بندی شده است.

شاخص PMI تولید مرتبط با آمار پنج بخش مختلف از جمله سفارشات جدید (30%)، تولید (25%)، نرخ استخدام (20%)، زمان تحویل تامین کننده (15%) و موجودی انبار(10%) می باشد. برای محاسبه شاخص PMI، زمان تحویل تامین کننده معکوس شده و بنابراین در مسیری قابل مقایسه با سایر شاخص ها حرکت می کند.

شاخص PMI بخش خدماتی دیدگاه پیشرفته تری را در خصوص شرایط معامله در بخش خدمات در اختیار معامله گر می گذارد و او می تواند درک بهتری نسبت به شرایط معامله و بازار پیدا کرده و اطلاعات ارزشمندی در مورد زمینه اقتصادی هر یک از بازارهای مختلف بدست آورد. همچنین این شاخص در بخش خدماتی می تواند نشان دهنده سالم بودن یا ناسالم بودن اقتصاد حال حاضر نیز باشد. در حالیکه بخش خدمات کنترل زیادی بر تولید ناخالص داخلی دارد، شاخص PMI بخش خدمات می تواند شاخص بسیار مهمی در اقتصاد کل آمریکا به حساب آید. عدد بیش از 50 در این شاخص روند صعودی بازار را نشان داده که در اصطلاح آن را بازار گاوی می نامند و عدد کمتر از 50 روند نزولی بازار را نشان داده که آن را بازار خرسی می نامند.

چنانچه قصد خرید  ارزدیجیتال وی چین را دارید باید مراحل زیر را طی کنید:

1.باز کردن حساب در یکی از صرافی های مجاز به معامله  ارز دیجیتال وی چین

2.بسته به ارزی که انتخاب می کنید VET می تواند با دلار، بیت کوین،بایننس و یا اتریوم معامله شود.

3.پول را به حسابتان واریز کنید. (تهیه یک کیف پول الکترونیکی جهت حفظ و نگهداری ارز دیجیتال وی چین)

4.خرید VET را انجام دهید.

ذکر این نکته را لازم میدانیم که به دلیل ناپایداری و ریسک بالای ارزهای دیجیتال قبل از خرید حتما از مشاوره و تخصص مشاورین خبره استفاده کنید. تیم تخصصی بروکر نیکس در این زمینه در کنار شما خواهند بود و در صورت لزوم از مشاوره های تخصصی و رایگان واحد آموزش و واحد کال سنتر بروکر نیکس استفاده نمایید.

کیف پول وی چین چیست ؟

راه های زیادی برای ذخیره کردن وی چین وجود دارد. یکی از این راه ها کیف پول الکترونیکی یا دیجیتالی است. کیف پولی که انتخاب می کنید باید دارای ویژگیهای امنیتی بالایی باشد و فقط  شخص شما توانایی دسترسی به آن را داشته باشد. برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

کیف پول وی چین چیست؟ بلاکچین وی چین پس از راه اندازی کردن شبکه اصلی وی چین تور بلافاصله کیف پول وی چین تور را معرفی کرد. فضایی ایمن که با ویژگی هایی چون اثر انگشت، احراز هویت دو عاملی، و پین گذاری که این کیف پول را به مکانی امن و مناسب برای نگهداری  ارزدیجیتال وی چین تبدیل میکند. اگر فقط  قصد معامله و بازگشت سریع سرمایه را دارید، می توانید از کیف پول موبایلی VechainThor استفاده کنید. رصد و پیمایش آسان از ویژگی های آن است در ضمن قابلیت نصب رایگان بر روی اندروید و اپل را نیز دارد.

اما چنانچه قصد انجام سرمایه گذاری بزرگ در VET را دارید و میخواهید برای مدت زمان طولانی این سرمایه گذاری را انجام دهید بهترین گزینه برای شما کیف پول سخت افزاری است. سخت افزاری مطمئن و ایمن برای نگهداری و محافظت از سرمایه شما است.

کیف پول های سرد به دستگاه های رمز نگاری شده ای اطلاق می گردد که سرمایه Vechain کاربران را بطور آفلاین ذخیره می سازد و با ایجاد یک لایه محافظتی در برابر تهدیدات ناشی از اتصال به اینترنت از سرمایه کاربران محافظت می کند. لازم بذکر است بعضی از کیف پولهای سخت افزاری امکان نگهداری و ذخیره چندین رمز ارز را در خود دارند.

سخن پایانی

ارزدیجیتال وی چین که ارز دیجیتال ملی چین می باشد را در این مقاله که به همت تیم تحلیلی وآموزشی بروکر نیکس نوشته شده را با هم بررسی کردیم. از ویژگی هایی که می توان برای ارزدیجیتال وی چین برشمرد می توان به این موارد اشاره کرد :

قابلیت مقیاس پذیری بالایی دارد

استفاده از الگوریتم اثبات اقتدار

دارای قابلیت ذخیره جانبی می باشد

نقل و انتقال سریع و آسان

مناسب برای اینترنت اشیا

در نهایت بلاکچین وی چین به هدف ساده سازی در کسب و کارها ایجاد شده است و همچنین بالا بردن کیفیت محصولات و جلوگیری از کپی و تقلب در محصولات نیز از دیگر اهداف ارزدیجیتال وی چین است.

سپاس که تا انتها ما را همراهی کردید. امید که مباحث مطرح شده مورد توجه شما خواننده عزیز قرار گرفته باشد. جهت گونه سوال،آموزش و مشاوره در خصوص ارزهای دیجیتال مشاورین مجرب بروکر نیکس در کنار شما خواهند بود. لطفا به این مقاله امتیاز دهید و با نظرات سازنده خود ما را دلگرم کنید.

پیام بگذارید
بروکر نیکس | بروکر فارکس - NYXForex We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications