NYXbroker
نیکس فارکس

رشد بازارهای آسیا با خوش‌بینی نسبت به بسته‌های محرک آمریکا

بانک‌ها، سود به دست آمده از ذخایر سوختی استرالیا را ذخیره می‌کنند؛ Nikkie و Heng Seng بالاتر می‌روند!

بازارهای آسیا در اوایل معاملات روز سه شنبه، پس از رشد وال استریت به رکوردهای جدید و پیش از نشست فدرال رزرو ایالات متحده، پیشرفت کردند.

“بسته محرک ۱.۹ تریلیون دلار آمریکا منجر به تقویت آمریکا و بهبود جهانی خواهد شد، بنابراین صادرات بیشتری برای چین انجام خواهد شد که باعث تشدید احساس خطر در آسیا می‌شود. زیرا بنظر می‌رسد که رشد همزمان جهانی فقط از یک هفته پیش اتفاق افتاده است.” یادداشتی از استفان اینس، استراتژیست ارشد بازارهای جهانی در Axi

میانگین صنعتی شاخص داوجونز با ۰.۵۳٪+ و S&P500 با ۰.۶۵٪+ رکوردهای جدیدی را روز دوشنبه رقم زدند و این در حالی است که شاخص مرکب نَزدَک با مقدار ۱.۰۵٪+ بیش از ۱٪ به دلیل استقبال سرمایه‌گذاران از بسته محرک تصویب شده به وسیله بایدن، رئیس جمهور آمریکا، رشد داشته است و شش هفته بازده خزانه‌داری را لرزاند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، روز چهارشنبه پس از نشست دو روزه فدرال رزرو، با سرمایه‌گذاران درمورد انتظارات آن‌ها از به روزرسانی ارزیابی فدرال رزرو از اقتصاد، صحبت خواهد کرد.

معاملات نفت خام CLJ21 آمریکا با کاهش ۱.۳۵٪ در معاملات الکترونیکی بورس کالای نیویورک به مقدار ۶۴.۸۶ دلار به ازای هر بشکه رسید و نفت برنت BRNK21 با کاهش ۱.۴۲٪ بر اساس استانداردهای قیمت‌گذاری بین المللی، به مقدار ۶۸.۳۰ دلار به ازای هر بشکه رسید.

دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز با کمی تغییر معادل ۰.۱۳٪- به مقدار ۱۰۹.۱۷ رسید.

منبع خبر: Marketwatch

پیام بگذارید
بروکر نیکس | بروکر فارکس - NYXForex We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications