NYXbroker
نیکس فارکس

ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟

به بررسی ارزهای مقاوم در برابر استخراج اسیک می پردازیم

ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟این سوال موضوع این مقاله است که به همت متخصصین بروکر نیکس نوشته شده لطفا تا پایان مقاله با ما باشید و جهت هرگونه پرسش،مشاوره و آموزش در این خصوص با مشاورین نیکس تماس بگیرید.

دستگاه های اسیک که مجموعه ای از مدارات مجتمع و فشرده هستند امروزه با توجه به پیشرفت فناوری در عرصه ارزهای دیجیتال وبا هدف استخراج آنها وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند.ماینرها با استفاده از سرعت بالای دستگاه های اسیک معادلات پیچیده ریاضی را حل کرده و به پاداش می رسند. اما آیا می توان برای استخراج تمام ارزها دیجیتال استفاده کرد؟ ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ هر دستگاه ماینر اسیک قادر به استخراج تنها یک نوع ارز دیجیتال می باشد. اسیک ها در مقایسه با کارتهای گرافیکی به دلیل سرعت بالا و کارایی بیشتر گزینه بهتری هستند اما با ورود آنها بسیاری از سرمایه گذارها از دور رقابت حذف و از فعالیت باز ماندند.

آنهایی که تا آن زمان از کامپیوترهای خانگی برای استخراج ارزدیجیتال استفاده می کردند. قادر به رقابت با دستگاه های قدرتمند اسیک نبودند. درحالیکه استخراج ارزهای دیجیتال پس از معرفی و راه اندازی شدنشان، با استفاده از سی پی یو بسیار سودآور بود با گذشت زمان طراحی سخت افزارهای خاص بنام اسیک به منظور حل معادلات الگوریتم استخراج جایگزین آنها شد.لذا در این مقاله به بررسی این سوال می پردازیم که ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟

فهرست مطالب

مقاومت به اسیک چیست؟ مزایای آن چیست؟

آیا مقاوم بودن به اسیک واقعا باعث تمرکز زدایی می شود؟

ارز مقاوم به اسیک چه سودی دارد؟

ارزهای مقاوم به اسیک

مقاومت به اسیک چیست؟ مزایای آن چیست؟

دربالا این قسمت می خواهیم بدانیم مقاومت به اسیک چیست؟ مزایای آن چیست؟ فرآیند استخراج یکی از جنبه های اصلی در شبکه های غیرمتمرکز می باشد. و کسب جایزه بلوک به تجارتی بسیار سودآور تبدیل شده است. اما اینکه استخراج ارز دیجیتالی تنها از طریق مزارع استخراج و توسط  دستگاه های اسیک  انحصار ثروت را در اختیار گروه خاصی قرار داده اتفاقی بود که منجر به از دست دادن توان استخراج  توسط ماینرهای کوچک می گردد.و ماینینگ را به سوی سیستم متمرکز شدن سوق می داد. و این برخلاف ایده اصلی ارزهای دیجیتال بود. اکنون که مفهوم مقاومت به اسیک تا حدودی برایتان روشن تر شده است . در ادامه به  توضیح  به این سوال که ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ نیز خواهیم پرداخت.

زمانی که از اسیک صحبت می کنیم  منظورمان دستگاههای تک منظوره جهت ماین یا استخراج یک الگوریتم ویژه است. دستگاه های پر قدرت با مصرف زیاد انرژی جهت حل توابع هش بر ثانیه است. اما کارایی آنها تنها محدود به این حوزه می باشد و کارایی دیگری ندارند سپس این سوال  که ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ مطرح شد.

ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ وقتی از یک ارز دیجیتالی مقاوم در برابر اسیک حرف می زنیم به این مفهوم است که استخراج آنها  با استفاده از دستگاه های اسیک ممکن نیست و مزیت آن این است که  استخراج تنها از طریق روشهای قدیمی یعنی استفاده از سی پی یو و جی پی یو امکانپذیر است. لذا دستگاه اسیک در استخراج این نوع از ارزهای رمزنگاری شده بدون کارایی می باشد.

ذکر این نکته را ضروری می دانم که فرآیند ایجاد ارز دیجیتال مقاوم به استخراج اسیک و نگهداری آن نیاز به بروزرسانی و اعمال تغییرات متناوب دارد. چرا که طراحان اسیک دائما در حال تولید مدل های جدید از این دستگاه ها هستند که معمولا هم در خنثی کردن الگوریتم مقاوم به استخراج موفق عمل می کنند و آنها را بی اعتبار می کنند. بنابراین سوال که ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ در واقع ارزی که قدرت مقابله با فناوری اسیک را در استخراج داشته باشد.

آیا مقاوم بودن به اسیک واقعا باعث تمرکز زدایی می شود؟

با توجه به پاسخی که به این سوال که ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟  در بالاتر داده شد. گفتیم که با ورود تکنولوژی اسیک تنها درصد کمی از ماینرها به دلیل هزینه های بالای این دستگاه ها قادر به استفاده ازاسیک ها جهت استخراج ارزهای رمزنگاری شده هستند. در نتیجه این امر درصد بالایی از افراد قادر به فعالیت نخواهند بود و این امر یک تهدید برای هدف اولیه ارزهای دیجیتال  که “غیر متمرکز بودن” است می باشد. لذا برای جلوگیری از این اتفاق ارز دیجیتال مقاوم به اسیک وارد عرصه شدند.

سوالی که مطرح می شود این است که آیا مقاوم بودن به اسیک واقعا باعث تمرکز زدایی می شود؟ تعداد تولید کنندگان وتوزیع کنندگان دستگاه های اسیک زیاد نیست و این خود باعث ایجاد فضای متمرکز می شود.چرا که تعداد افرادی که قادر به تامین هزینه های دستگاه های اسیک می باشند زیاد نیست و با توجه به تعداد بیشماری که قادر به استفاده ازدستگاه های اسیک نیستند. به این دلیل به سمت ارز مقاوم به اسیک جذب می شوند،  و این خود باعث شکل گیری یک جمعیت موافق آن ارز و در نتیجه پیشرفت و موفقیت ارز مورد نظر گردد. و نتیجه این امر زمینه برای بالارفتن امنیت شبکه به جهت تمرکز زدایی ایجاد می گردد. نکته شایان ذکر که پیشتر هم به آن اشاره کردیم این است که  طراحان این ارز باید همواره به دنبال بروز رسانی کردن و ایجاد تغییرات جدید باشند تا از تکنولوژی دستگاه های اسیک در خنثی کردن الگوریتم های این ارز جا نمانند. تا به اینجای بحث تا حدودی به این سوال که ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ پرداختیم و در ادامه بیشتر از آن خواهیم گفت.

ارز مقاوم به اسیک چه سودی دارد؟

پس از طرح و بررسی این سوال که ارزمقاوم به استخراج اسیک چیست؟ سوال بعدی این می تواند باشد که ارز مقاوم به اسیک چه سودی دارد؟ انتخاب یک ارز دیجیتال تصمیم مهمی است. و نیاز به بررسی و تحقیق دارد. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که بودجه خود را درمسیر درستی سرمایه گذاری کرده اید و انرژی و پول خود را بابت ارزی که سودی برایتان ندارد هدر نمی دهید. در اینجاست که ایده ارز مقاوم به استخراج اسیک مطرح می شود.اما ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ و چه سودی دارد؟ ارز مقاوم به اسیک تنها با هدف غیر متمرکز بودن ایجاد نشده بلکه اهداف دیگری از جمله جلب اعتماد استخراج کنندگان معمولی را نیز در پی داشته لذا با انتخاب یک ارز مقاوم به اسیک  مطمئن می شوید که در شبکه ای هستید که نیاز به رقابت با مزارع بزرگ اسیک را ندارید. با ما همراه باشید تا با هم به جواب سوال ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ برسیم.

ارزهای مقاوم به اسیک

چه ارزهایی مقاوم به اسیک هستند؟ چه ویژگی هایی دارند و اصولا ارز مقاوم به استخراج  اسیک چیست؟ ارزهای مقاوم به اسیک دسته ای از رمز ارزهای رمزنگاری شده هستند که در برابر استخراج اسیک ایمن شده اند. اسیک ها مدارات مجتمع یا تراشه هایی هستند که با هدف استخراج  تنها یک نوع ارز رمزنگاری شده طراحی و تولید شده اند و با انجام محاسبات پیچیده به  حل معادلات ریاضی می پردازند. و تنها برای همین منظور طراحی شده اند. اما ایده ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ و از کجا آمد؟ بعد از آنکه بسیاری از سرمایه گذاران کوچک که تا پیش از ورود اسیک ها با استخراج  ارزهای رمزنگاری شده از طریق کامپیوترهای خانگی به سود و منفعت می رسیدند. با ورود اسیک ها به بازار ارزهای دیجیتال به یکباره از فعالیت باز ماندند.

هدف اصلی ایجاد پروتکلی است که بتواند همیشه در برابر اسیک مقاوم بماند. چنانچه از نام آن برمی آید این ارزها مقاوم در برابراسیک هستند و نه ضد اسیک در نتیجه همواره این نیاز بروز رسانی و کارآمد کردن محاسبات وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ موضوع این مقاله ای بود که به همت بروکر نیکس نوشته شده و تقدیم شما عزیزان شد. پس از ورود دستگاه های اسیک به بازار ارز دیجیتال، کار استخراج ارز را برای درصد بالایی از سرمایه گذاران در این حوزه را با مشکل و ناکامی روبرو کرد لذا ایده و سوال ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ مطرح شد. ما در این مقاله بر آن شدیم تا جنبه های مختلف ارزهای مقاوم در برابر استخراج اسیک را بررسی کنیم. با امید آنکه پاسخ پرسش ارز مقاوم به استخراج اسیک چیست؟ که موضوع این مقاله بود را یافته باشید و مورد پسند و توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا به این مقاله امتیاز دهید و با نظرات خوبتان ما را دلگرم کنید.

پیام بگذارید
بروکر نیکس | بروکر فارکس - NYXForex We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications