NYXbroker
نیکس فارکس

ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا یا Shiba Inu به عنوان یک ارز دیجیتال غیر متمرکز

ارز دیجیتال شیبا یا Shiba Inu به عنوان یک ارز دیجیتال غیر متمرکز اولین بار در آگوست 2020 توسط فردی ناشناس با اسم مستعار ریوشی به بازار عرضه شد. این فرد همان عرضه کننده دوج کوین است و مدل ارز دیجیتال شیبا نیز از دوج کوین برگرفته شده است. اسم Shiba Inu به زبان ژاپنی نوعی نژاد سگ است و در واقع به عنوان سمبل ارز دیجیتال دوج کوین به تصویر کشیده شده است. در 13 ماه می 2021 ویتالیک بوترین (vitalik Buterin) یکی از پایه گذاران ارز اتریوم، حدود 50 تریلیون ارز دیجیتال شیبا را به صندوق covid-crypto Relief fund درهندوستان برای کمک به بیماران کوید 19 اعطا کرد. این امر یکی از مواردی بود که موجب توجه جهانی به سمت این ارز دیجیتال شد.

تکنولوژی ارز دیجیتال شیبا که به قاتل دوج کوین نیز شهرت پیدا کرده است طبق گفته های خود ریوشی، نسبت به دوج کوین بیشتر جامعه محور بوده و از آن به عنوان برگ برنده خود نام می برد. حدود 6 ماه بعد از رونمایی از این ارز دیجیتال با عرضه آن بر روی پلتفرم بایننس و OKEx میزان معاملات آن افزایش یافت. همچنین با عرضه ارز دیجیتال شیبا در یکی از معروفترین صرافی های چینی بنام Huobi، قیمت این ارز روند صعودی را پیش گرفت و می توان گفت حجم زیادی از معاملات ارز دیجیتال شیبا از طریق این صرافی انجام شده است.

در تاریخ نگارش این مقاله قیمت ارز دیجیتال شیبا حدود 0.000009 دلار و مارکت کپ این ارز دیجیتال 3.364.565.361 دلار می باشد و در رده بندی سایت coinmarketcap ، ارز دیجیتال شیبا در رده 32 قرار گرفته است. همچنین قابل ذکر است که حداکثر میزان عرضه این ارز دیجیتال در بازار فارکس هنوز تعیین نشده است. این اعداد و ارقام در واقع نگاه سرمایه گذاران فارکس را به سمت خود جذب کرده و آنها را به دنبال شکار ارز دیجیتال بعدی که قرار است در بازار فارکس طوفان به پا کند، می کشاند.

ارز دیجیتال شیبا هم اکنون بر روی بلاک چین اتریوم است. سایر پروژه هایی که توسط خالق آن رو به توسعه هستند عبارتند از توکن لیش (Leash)، توکن بن (Bone)، پلتفرم shibaswap و مهمترین پروژه، پروژه خیریه یا نجات این ارز دیجیتال است که موجب می شود بطور خودکار بخشی از فروش حاصل از معامله آن به کار خیریه اختصاص پیدا کند.

فهرست مطالب

چگونه می توان ارزدیجیتال شیبا خریداری کرد؟

ارزدیجیتال شیبا چگونه است؟

از کجا می توانم ارزدیجیتال شیبا بخرم؟

آیا ارزدیجیتال شیبا سرمایه گذاری خوبی است؟

چگونه می توان ارزدیجیتال شیبا خریداری کرد؟

برای خرید ارز دیجیتال شیبا می توانید از صرافی هایی که هم اکنون در رده بالای معاملات این ارز قرار دارند از جمله بینانس، گلوبال، FTX، OKEx، Houbi و … استفاده کنید.

صرافی Uniswap که بر پلتفرمی بر پایه بلاک چین اتریوم می باشد هم اکنون توسط هزاران سرمایه گذار برای معامله توکن های اتریوم در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. برای تبدیل ارز دیجیتال شیبا می توانید از طریق Uniswap توکن های شیبا را به توکن های اتریوم تبدیل کرده و این توکن ها وارد کیف پول اتریوم شما که متصل به Uniswap است می شوند. سپس شما می توانید آنها را به هر صرافی که از اتریوم پشتیبانی می کند، انتقال دهید.

ارزدیجیتال شیبا چگونه است؟

ارز دیجیتال شیبا در حال حاضر به عنوان یک ارز دیجیتال جدید، تا حدودی جای دوج کوین را در بازار فارکس گرفته است. این ارز دیجیتال در واقع یک تجربه غیرمنتظره بوده که در اکوسیستم SHIBA INU توسعه یافته است. شیبا اینو یا ارز دیجیتال شیبا در این مدت کوتاه توانسته نظر دنیای سرمایه گذاری بلاک چین را به سمت خود جلب کند. ایجاد این ارز دیجیتال همانند دوج کوین در اوایل، یک شوخی تلقی می شد اما به تدریج هر یک توانسته اند که جای خود را در بازار ارز فارکس به خوبی باز کنند. همچنین صحبت از این است که سازندگان این دو نوع ارز دیجیتال قصد دارند در آینده سومین محصول خود را نیز به بازار سرمایه گذاری فارکس عرضه نمایند.

از کجا می توانم ارز دیجیتال SHIBA بخرم؟

در کنار صرافی های متعددی که به عرضه ارز دیجیتال شیبا می پردازند، دو صرافی یا پلتفرم اصلی برای خرید این ارز دیجیتال عبارتند از Uniswap و crypto.com . صرافی های موجود در بلاک چین های غیرمتمرکز برای معامله ارزهایی نظیر شیبا گزینه بسیار مناسبی می باشند چرا که آنها هر نوع ارز بر پایه بلاک چین اتریوم را پشتیبانی می کنند. همچنین صرافی هایی نظیر shaibaswap، Kucoin، probit global، Binance، Huobi و OKEx در بالاترین رده معامله ارز دیجیتال شیبا قرار دارند.

آیا ارز دیجیتال SHIBA سرمایه گذاری خوبی است؟

صحبت در خصوص آینده ارز دیجیتال شیبا چندان با قاطعیت نمی باشد. برخی از تحلیل گران بازار فارکس معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال پتانسیل افزایش و رسیدن به مرز یک دلار را دارد اما از زمان دقیق وقوع آن چندان مطمئن نیستند.

ارز دیجیتال شیبا برای افرادی که به دنبال یافتن جایگزینی برای دوج کوین می باشند گزینه مناسبی به نظر می رسد چرا که به هنگام ورود به بازار کاملاً به خوبی جایگاه خود را یافته است و شبکه بلاک چین نیز تحت تاثیر آن رشد خوبی را تجربه کرده است. بنابراین بنظر می رسد که ارز دیجیتال شیبا شروع فوق العاده ای داشته است. اگرچه این پلتفرم جدید است و سرمایه گذاری در آن چندان بدون ریسک نیز نمی باشد. به همین دلیل برخی متخصصان آن را هم جذاب و هم ریسک پذیر دانسته اند. اما نکته اینجاست که ارز دیجیتال شیبا توانسته نظر عموم را جلب کرده و به سمت توسعه بیشتر اکوسیستم خود در آینده در حرکت است.

سخن پایانی

ارزدیجیتال شیبا برای تولید، قطعاً توسط توسعه دهندگان آن مورد تحقیق دقیق و ارزیابی قرار گرفته است. پلتفرم آن وعده ترکیب شدن با ویژگیهای مختلف و به روز برای ایجاد یک جنبش در بازار فارکس را داده است. همچنین قیمت پایین عرضه این ارز در حال حاضر منجر به ایجاد سود رو به رشد برای این ارز دیجیتال در بازار جهانی فارکس شده است.

هنوز نمی توان به صورت قطعی راجع به آینده این ارز دیجیتال اظهار نظر کرد. اما روند رو به رشد این ارز در ماه های اخیر نظر معامله گران را به سوی خود جلب کرده است.

در حالی که پیش بینی قیمت برای ارزهای دیجیتال کار چندان راحتی نیست، متخصصان بسیاری پیش بینی های خود را بر روی قیمت ارزدیجیتال شیبا ارائه داده اند و کلیه آنها یک روند صعودی را برای این ارز در بازار فارکس حداقل برای سال 2021 پیش بینی کرده اند.

پیام بگذارید
بروکر نیکس | بروکر فارکس - NYXForex We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications