NYXbroker
نیکس فارکس

ارز دیجیتال EOS

ارز دیجیتال EOS یکی از جنجال برانگیزترین ارزهای دیجیتال

اگر تجربه انجام معامله یا تجارتی با ارزهای دیجیتال را داشته باشید قطعا می دانید که ارزهای دیجیتال دارای محبوبیت زیادی هستند. و هر کدام بنا بر نوع کارایی و ایده و فازهای اجرایی آن و کاربردی که دارند جایگاه خود را از نظر جذابیت و قیمت در بازار دارند. در این مقاله که با همکاری تیم تحقیقاتی بروکر نیکس به نگارش درآمده به بررسی ارز دیجیتال EOS می پردازیم.

ارز دیجیتال EOS که در فارسی به آن ایاس گفته میشود در سال 2017 عرضه اولیه آن آغاز شد و در سال 2018 رسما راه اندازی شد.مالکیتEOS در اختیارموسسه block.one می باشد و یکی از محبوبترین ارزهای دیجیتال می باشد.

در این مقاله به بررسی ویژگیها، کارایی، عملکرد و اهداف پروژه ارزدیجیتال EOS خواهیم پرداخت. EOS خود را اینگونه معرفی می کند: یک زیرساخت پر قدرت برای برنامه های غیر متمرکز. در حال حاضر تعدادی شبکه وجود دارند که بر پایه بلاکچین هستند و در جهت تسهیل برنامه های غیر متمرکز فعالیت می کنند و این در حالی است که EOS دقیقا بر نقطه حساس مشکلات بلاکچین دست گذاشته و سعی در برطرف کردن مشکلاتی از قبیل سرعت، مقیاس پذیری و انعطاف پذیری داشته است.

ارز دیجیتال EOS مبتنی بر بلاکچین است و هدف از ایجاد آن انتقال ارزش و همینطور قرارداد های هوشمند بوده است. در ادامه در خصوص اهداف پروژه و مزایای این ارز و همینطور آینده ارز دیجیتال EOS سخن خواهیم گفت. لطفا تا انتهای این مقاله با ما باشید و جهت هر گونه پرسش، مشاوره و آموزش میتوانید با مشاورین بروکر نیکس فعال در زمینه ارزهای دیجیتال، تماس بگیرید.

فهرست مطالب

ایاس (EOS) چیست؟

مزیت ایاس نسبت به بیت کوین چیست؟

ارز دیجیتال Eos force

ارز دیجیتال Eosc

ارز دیجیتال Eos trust

آینده ارز دیجیتال EOS چگونه است

ارز دیجیتال ایاس (EOS) بخریم یا نخریم؟

ایاس (EOS) چیست؟

در ادامه بررسی مبحث ارزدیجیتال EOS می خواهیم بدانیم که ایاس (EOS) چیست؟ EOS را می توان یکی از پروژه های موفق دنیای ارز دیجیتال دانست. ارز دیجیتال EOS یکی از ارائه دهندگان قراردادهای هوشمند می باشد و همواره در پی رقابت با اتریوم بوده است. EOS مشابه اتریوم است به این معنا که شما می توانید قراردادهای هوشمند را کدگذاری کنید. در مقایسه با اتریوم در برخی جوانب جمله سرعت، مقیاس پذیری از اتریوم بهتر ظاهر شده است .

EOS یک سیستم غیر متمرکز از بلاکچین است که امکان گسترش، میزبانی و اجرای برنامه های تجاری در برنامه های غیرمتمرکز را در مقیاس تجاری در پلتفرم خود فراهم کرده است. سازندگان ارزدیجیتال EOS فرم رسمی برای آن ارائه نداده اند و آن را بطور رسمی تعریف نکرده اند. این پلتفرم از کلیه قابلیت های اصلی ، لازم و مورد نیاز پشتیبانی می کند تا به افراد امکان ایجاد برنامه هایی که بر پایه بلاکچین هستند را بدهد.  ارائه برنامه هایی به روشی  مشابه برنامه های  تحت وب با امکاناتی از قبیل احراز هویت ایمن، میزبانی داده و مدیریت و ارتباط بین dApps و اینترنت را فراهم می کند. عوامل ذکر شده پلتفرم ارزدیجیتال EOS را تبدیل به یک پیشنهاد کامل می کند و بطور اساسی روش کارش مشابه گوگل پلی و اپ استور می باشد.

ارزدیجیتال EOS دارای دو عنصر اصلی است به نامهای EOS وEOS.IO که توکنهای اکوسیستم EOS را تشکیل می دهند.اگر بخواهیم رابطه  و نقش آنها را در اکوسیستم EOS تعریف کنیم می توان گفت بطور موازی EOS.IO شبیه یک سیستم عامل در یک رایانه عمل می کند که مدیریت و کنترل شبکه بلاکچین EOS را بر عهده دارد.EOS توکن شبکه EOS است. استخراج و ماین در مورد ارزدیجیتال EOS مفهومی ندارد بلکه تنها ایجاد کنندگان بلوک هستند که به تعدادی که مورد نیاز هست بلوک تولید می کنند و به ازای تولید توکن های EOS برای هر بلوک جدید، پاداش دریافت می کنند. عرضه اولیه توکن های(ICO) های ارزدیجیتال EOS و جذب سرمایه 4.197 دلار در طی یک سال در این زمینه  یکی از رکوردداران جذب بالای سرمایه در یک سال باشد. بیایید با هم نگاهی به وضعیت کنونی این ارز در بازار بیاندازیم.

تعداد کل توکن ها در بازار 728,551,707

میزان توکن هایی که در جریان گردش بازار هستند :  953,490,619

قیمت ارز در زمان نگارش این مقاله : 6.35 دلار

حجم معامله در 24 ساعت 3,305,490,285.27

در طی 24 ساعت گذشته  0.27% کاهش داشته

مارکت کپ آن :0.4016

رتبه ارز دیجیتال EOS در بازار 21 می باشد

در این بخش خالی از لطف نیست که اشاره ای هم به کیف پول EOS داشته باشیم. برای نگهداری و ذخیره EOS و توکنها مانند هر ارز دیجیتال دیگری نیاز به داشتن کیف پول دیجیتالی دارید. کیف پول ها عموما به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری موجود هستند.کیف پول های سخت افزاری دارای امنیت بالاتری نسبت به کیف پول های نرم افزاری دارند. چرا که  از ارزهای دیجیتالی شما به صورت آفلاین محافظت می کنند.  کارایی کیف پول مشابه حساب بانکی است که برای  ارسال و دریافت ارز دیجیتال EOS وهمینطور نگهداری ارز دیجیتال استفاده می شود.

سه مشخصه ای که یک کیف پول خوب و مناسب بر عهده دارد عبارتند از ایمنی بالا، اعتبار آن و همینطور سهولت استفاده از آن میباشد.

مزیت ایاس نسبت به بیت کوین چیست؟

مبحث ارزدیجیتال EOS را با بررسی این سوال که مزیت ایاس نسبت به بیت کوین چیست، ادامه می دهیم. در اینجا قصد داریم به چند مزیت پلتفرم غیرمتمرکز EOS اشاره ای بکنیم:

1.توانایی توسعه dApps های کامل

2.انجام تراکنش های رایگان

3.سهولت بیشتر

4.ارائه یک ICO دوستانه

5.سرعت بالا

اگر بخواهیم با توجه به این ویژگی ها، مزیت ارزدیجیتال EOS را نسبت به بیت کوین بیان کنیم. می توان چنین گفت که سرعت انجام تایید تراکنش ها در EOS بسیار بالاتر از بیت کوین می باشد چرا که پلتفرم EOS از فرآیند و مکانیزم اثبات سهم استفاده کرده و قادر به تایید میلیونها تراکنش در ثانیه می باشد. بعلاوه هزینه انجام تراکنش ها در بیت کوین در مقایسه با EOS بسیار گرانتر است و گاها در مورد تراکنشهای کوچک واقعا به صرفه نیست. این در حالی است که کاهش هزینه ها در EOS یکی از اهداف این پروژه بوده است.

ارز دیجیتال Eos force

ارز دیجیتال Eosc)Eos force)  خود را به عنوان  یک سیستم عامل قرارداد هوشمند با عملکرد بالا و غیر متمرکز معرفی می کند. بر اساس مفاهیمی که بر جامعه حاکم است بنیاد Eosc مکانیسم انتخاب EOSIO (پروتکل بلاکچین Eos) را بهینه می کند و شبکه اصلی EOSC را به جریان انداخته است. قیمت ارز دیجیتال Eos force در حال حاضر 0.04286 دلار است. قیمت این ارز در طی 24 ساعت گذشته   0.001542 بوده که دارای رشد %276  بوده است.

ارزدیجیتال Eosc

شبکه EOSC قصد این را دارد که در راستای چشم انداز مد نظر خود از یک سیستم عامل قرارداد هوشمند با عملکرد بالا پیشرفت بیشتری حاصل کند.

ارز دیجیتال Eos trust

ارز دیجیتال( ٍEos trust(EOST یک ارز دیجیتال متن باز، غیر متمرکز و جامعه محور است. پلتفرم قرارداد هوشمند و با کارایی بالاست. این ارز دیجیتال در حال حاضر  بر روی جذب پذیرش گسترده کار میکند همچنین سعی در تشویق مشاغل محلی جهت جلب اعتماد برای استفاده از EOS به عنوان روش پرداخت دارد و همچنین نصب و اجرای EOST در اسکریپت های تجارت الکترونیکی دارد. در سطح کاربر نیز هدف به این صورت است که کاربران بتوانند اشتراک پول، انتقال پول را انجام دهند و یا تنها یک هدیه برای دوست خود ارسال کنند.

آینده ارز دیجیتال EOS چگونه است؟

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال EOS میخواهیم بدانیم که آینده ارز دیجیتال EOS چگونه است؟ نکته ای که در خصوص سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارد مخصوصا برای تازه کارهای این حیطه کمی گیج کننده بودن این بازار است و ارز دیجیتالی EOS نیز فارغ از این مقوله نیست . سوالاتی که در این باره مطرح می شود از جمله چشم انداز بلند مدت ارز دیجیتال EOS چیست ؟ آینده این ارز چگونه است ؟ قطعا حضور یک مشاور مالی خبره در کنار شما در هموار سازی مسیر پیش رو بسیار کمک کننده خواهد بود ما به شما مشاوران متخصص بروکر نیکس را پیشنهاد می کنیم.

ارز دیجیتال EOS یکی از بحث برانگیزترین ارزهای دیجیتال است و به دلیل اختلال در فرآیند آن دارای پتانسیل خوبی برای سود دهی بلند مدت را دارد. تکنولوژی بلاک چینی که پشت پروتوکل EOS.IO قرار دارد امکان تغییر آینده رایانه ای و بهبود بخشیدن به کسب و کار را دارد و با توجه به تغییر قابل توجهی که EOS میتواند ایجاد کند می تواند افزایش تصاعدی ارزش آن در آینده را برای این ارز پیش بینی کرد.

ارزدیجیتال ایاس (EOS) بخریم یا نخریم؟

در این قسمت از مقاله ارزدیجیتال EOS به این سوال می پردازیم که ارز دیجیتال ایاس (EOS) بخریم یا نخریم؟ آیا خریدن ارزدیجیتالEOS سرمایه گذاری خوبی است؟ سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار پر ریسک  است. از آنجایی که موقعیت افراد متفاوت و منحصر به فرد است حتما قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم گیری مالی از تجربه و تخصص یک مشاور مالی با تجربه استفاده کنید تا با استفاده از تجزیه و تحلیل اساسی جهت پیش بینی ارز در درازمدت و همچنین ارائه تجزیه و تحلیل فنی و استفاده از تجربه متخصصین این صنعت به شما کمک کند به تصمیم گیری درستی در زمینه سرمایه گذاری بر روی ارزدیجیتال EOS برسید.

ما اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه ارز دیجیتال EOS از آغاز سال 2021 میلادی بیندازیم. این ارز نسبت به اواخر 2020 و اوایل 2021  بویژه از اواسط آوریل 2021 قیمت EOS روند نسبتا صعودی بالای 5 دلار را داشته. و گاهی بالای 10 دلار را نیز به خود دیده است .در تاریخ 12 می قیمت آن 14 دلار و 50 سنت بود بعد از آن همراه با  روند کاهشی بازار رمز ارزها  شاهد  ریزش قیمت EOS بودیم و اواخر ماه می شاهد رشد 15 درصدی این ارز در بازار بودیم و به نظر می رسد که این ارز سال جاری را موفق تر از سال گذشته در حال سپری کردن باشد. پیش بینی میشود تا سه سال آینده بیش از 180% از ارزش فعلی خود رشد داشته باشد .

سخن پایانی

ارز دیجیتال EOS یکی از ارزهای محبوب در دنیای ارز دیجیتال دنیاست. در پایان مجددا متذکر می شویم که نتیجه گرفتن از یک سرمایه گذاری به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله سلیقه سرمایه گذار، میزان سرمایه و همینطور میزان ریسک پذیری دارد. البته با توجه به نکاتی که در این مقاله در خصوص ارز دیجیتال EOS گفته شد به نظر می رسد که دارای پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذاری بلند مدت را داراست. همواره بخاطر داشته باشید که هر ارز دیجیتال دارای نقاط مثبت و منفی است که همانطور که گفته شد بهره گیری از کمک یک مشاور خبره میتواند به شما کمک کند تا یک سرمایه گذاری مطمئن داشته باشید. امید است مقاله ارز دیجیتال EOS که با همکاری تیم تحقیقاتی بروکر نیکس به نگارش درآمده مورد پسند و توجه شما خواننده گرامی قرار گرفته باشد. لطفا به این مقاله امتیاز دهید و با نظرات سازنده خود ما را دلگرم نمایید.

پیام بگذارید
بروکر نیکس | بروکر فارکس - NYXForex We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications