NYXbroker
نیکس فارکس

مسابقات فارکس

برگزاری مسابقات جهت محک زدن استعداد تریدرها

مسابقات فارکس موضوع این مقاله می باشد. پیش از آنکه از فارکس و مسابقات آن صحبت کنیم. اجازه دهید کوتاه و گذرا با بازار فارکس و معاملات آن آشنا شویم. فارکس بازاری است پر از فرصت که در گذر زمان افراد زیادی را جذب خود کرده و می کند. برای موفقیت در این بازار نیاز به تجربه ،مهارت و استراتژی و همینطور همراهی یک مشاور خوب دارید. در این مقاله که توسط بروکر نیکس به نگارش درآمده بر آن هستیم تا درخصوص رقابتها و مسابقات فارکس صحبت کنیم که توانسته زندگی بسیاری از مردم را تغییر دهد. امید است در پایان مقاله قادر باشید مسابقات فارکس و بهترین جوایز آن را بهتر بشناسید و همینطور بهترین رقابتهای تجاری را که مطابق با نیازهای شما می باشد را بیابید و در آن موفق شوید. برای هر گونه پرسش،آموزش و مشاوره با مشاورین نیکس تماس بگیرید.

فارکس را می توان بازار فرصتها دانست. اگر در این زمینه تازه کار هستید بهترین و ساده ترین توضیح این است: بازاری است برای خرید و فروش چند ارز متفاوت ولی در یک زمان مشابه. روزانه حجم بالایی از معاملات به ارزش میلیونها دلار توسط معامله گران این بازار درسرتا سر دنیا ترید می شود. فارکس شبکه ای الکترونیکی متشکل از بروکرها، موسسات و سرمایه گذارها می باشد و معمولا از طریق بروکرها و بانکها این معاملات انجام می شود.اما جهت آشنایی با مسابقات فارکس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

مسابقات فارکس چیست ؟آیا ارزش وقت گذرانی شما را دارند؟

بهترین رقابت های فارکس در بازار کدام یک هستند؟

چگونه می توانیم در مسابقات فارکس برنده شویم ؟

بهترین مسابقات فارکس

هدف مسابقات فارکس چیست؟

هنگام ورود به بهترین مسابقات فارکس چه باید کرد؟

قوانین مسابقات فارکس چیست ؟

بهترین رقابت فارکس در سال 2021 کدام است؟

مسابقات فارکس چیست ؟آیا ارزش وقت گذرانی شما را دارند؟

تا پیش از سپتامبر سال 2001، شاخص  PMI به صورت مخفف عبارت Purchasing Manager’s Index  به مفهوم شاخص مدیران خرید استفاده می شد. اما پس از این تاریخ موسسه مدیریت تامین یعنی ISM  نیز از PMI در فارکس برای انعکاس تغییر نام شرکت خود استفاده کرد (موسسه مدیریت تامین تا سال 2002 با عنوان انجمن ملی مدیریت خرید شناخته می شد).  بدینوسیله آنها می خواستند خود را به سمت مدیریت استراتژیک تامین یعنی فراتر از عملکرد خرید سوق دهند. ” گزارش ماهیانه اقتصاد کشورها” و شاخص پی ام آی به صورت بسیار دقیقی توسط سرمایه گذاران و معامله گران و افراد حرفه ای مالی کنترل می شوند.

بهترین رقابت های فارکس در بازار کدام یک هستند؟

با توجه به آنچه که تاکنون گفته شد در این قسمت به این سوال خواهیم پرداخت که بهترین رقابت های فارکس در بازار کدام یک هستند؟ همواره بخاطر داشته باشید که بهترین رقابت ها و مسابقات آنهایی است که جوایز خوب و گاهی بهترین جوایز را به همراه دارند. نکته مهمی که وجود دارد این است که با پولی که به دست می آورید چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا می توانید پول جایزه خود را پس بگیرید یا خیر؟ برخی از بروکرها به شما این اجازه را نمی دهند که تمام جایزه را برای خود داشته باشید و باید با درصدی از آن معامله کنید و مابقی را برداشت کنید. به نظر می رسد که در این رابطه بهترین گزینه بروکرهایی هستند که شما می توانید همه پول جایزه خود را پس بگیرید.

مسابقات فارکس به دو صورت نمایشی (demo) و زنده (live) توسط بروکرهای فارکس برگزار می شود. این مسابقات به این صورت برگزار می شد در زمان های گذشته تریدر ها در یک زمان مشخص و بر روی یک اینسترومنت و با قیمت اعلام شده آن اینسترومنت در یک بازه زمانی ترید می کردند و برنده مسابقه مشخص می شد ولی در حال حاضر بروکر ها تنوع زیادی برای مسابقات خود ایجاد کرده و طرح های مختلفی را اجرا می کنند .اصولا تریدرهای تازه کار ترجیح می دهند که در رقابتهای شرکت کنند که توسط بروکرهای در حساب های آزمایشی برگزار می شوند.

اما این سرمایه گذاران باید پیش از ورود به مسابقات فارکس نکاتی را مد نظر قرار دهند از جمله قوانین مسابقات فارکس، جایزه ای که در نظر گرفته شده و قوانین مربوط به مسابقات فارکس و اینکه شرایط انصراف از مسابقه به چه صورت می باشد. با در نظر گرفتن نکات مطرح شده به خصوص رعایت قوانین مسابقات فارکس که صرفا جهت افزایش ایمنی شما می باشد میتوانید به نتایج خوبی برسید.  

چگونه می توانیم در مسابقات فارکس برنده شویم ؟

پس از بررسی مسابقات فارکس و قوانین و شرایط آن می خواهیم بدانیم که چگونه می توانیم در مسابقات فارکس برنده شویم ؟ نکات زیادی وجود دارد که باید هنگام شرکت در مسابقات فارکس به آنها توجه کنیم. بخاطر داشته باشید که فارکس یکی از بازارهایی ست که در عین جذابیت و محبوبیت پر از ریسک و خطر نیز می باشد.

برای ایمن ماندن در این رقابت ها تا آنجا که میتوانید بیاموزید و تجربه کسب کنید برای اینکار رقابت های دمو(آزمایشی) کمک بزرگی می تواند باشد چرا که این فرصت را برای شما ایجاد می کند که بدون اینکه سرمایه خود را به کار گیرید قادر خواهید بود تجارت فارکس را شروع و تجربه کنید.

اگرچه ممکن است پول زیادی به دست نیاورید ولی تجربه بسیار ارزشمندی در زمینه فارکس و نحوه تجارت آن عایدتان خواهد شد که می تواند به یک آینده تجاری موفق بدل شود. در ضمن چنانچه بالاتر نیز اشاره شد توجه داشته باشید که همیشه به قوانین پایبند باشید آنها برای ایمن بودن بیشتر شماست و بعضا می تواند به پیروزی شما منجر شوند.

قوانین مسابقه را با دیدی نگاه کنید که بتوانید براساس آن قوانین یک استراتژی جهت برد ایجاد کنید  توصیه می کنیم در تجارت به آرامی پیش بروید و بعد از کسب تجربه و مهارت لازم میتوانید در رقابتهای زنده(live) شرکت کرده و جوایز بزرگی به دست آورید.

در اینجا اشاره ای خواهیم داشت به بروکر نیکس، که در راستای برگزاری مسابقات فارکس مزایا و تنوع خوبی به سرمایه گذاران خود ارائه میدهد از جمله آنها می توان به امکان برداشت تمام سود کسب شده اشاره کرد. همانطور که می دانید بسیاری از بروکرها این امکان را به شما نمی دهند و شما باید مبلغی از جایزه را سرمایه گذاری کنید.

بروکر نیکس در سطح های مختلف برای تریدرهای حرفه و مبتدی مسابقات برگزار میکند تا تریدرها بتوانند مرحله به مرحله خود را پیشرفت کنند و سرانجام  با آموزش های که در راستای این مسابقات میبینند به استراتژی مد نظر خود دست یافته و البته به جوایز قابل توجه هم خواهند رسید .

بهترین مسابقات فارکس

اما بهترین مسابقات فارکس کدام ها هستند؟ البته که نگاه بیشتر شرکت کننده ها به جایزه و مبلغ آن می باشد. اما به این هم توجه کنیم که شرکت در بهترین مسابقات فارکس یک فرصت می تواند باشد. چرا که می توانید مهارت ها و تواناییهای خود را بسنجید. به یاد داشته باشید که موفقیت در تجارت اتفاقی و یک شبه و راحت و بوجود نمی آید. چنانچه تازه وارد این عرصه شده اید. با حساب آزمایشی(demo) شروع کنید.

این یه بخش مهمی از بهترین مسابقات فارکس است چرا که شما بدون اینکه دست به سرمایه واقعی زندگی خود بزنید به بازار جذاب فارکس دسترسی پیدا می کنید.تصور نکنید که رقابتهای دمو(آزمایشی) تنها برای افراد مبتدی است گاهی اوقات معامله گران حرفه ای نیز در این رقابتها حضور فعال دارند. حضور آنها این شانس را به شما میدهد که از تجربه، تکنیک و استراتژیهای آنها بهره ببرید و در آینده تجارت خود از آن استفاده کنید. برخی از بروکر ها با ایجاد حساب های زنده و با بونوس واریزی مسابقات را برگزار می کنند و این بهترین زمان شما برای کسب تجربه در یک محیط واقعی و با یک مبلغ ایدال به یک جامعه تریدری در بازار بزرگ فارکس وارد شوید

هدف مسابقات فارکس چیست؟

در این بخش به این سوال پاسخ می دهیم که هدف مسابقات فارکس چیست؟ و دلیل اینکه بروکرها میزبان مسابقه ای هستند که شما بطور رایگان در آن شرکت می کنید و به پول زیاد می رسید چیست؟ پاسخ: قصد کارگزاران این است که کاربران بهترین شرایط معامله را که می توانند در آن سرمایه گذاری کنند را تجربه کنند. و این بهترین فرصت برای هر دو طرف میباشد ، بروکر با معرفی حساب های ویژه خود میتواند تبلیغات این حساب با شرایط خاص را انجام دهد و تریدر با شرکت در این مسابقه هم با یک اکانت ویژه دست یافته و خود را جهت کسب سود محک زده و علاوه بر آن به جوایز ویژه دست خواهد یافت .

در واقع هدف آنها جذب بیشتر معامله گران جدید است. در ضمن معامله گران حرفه ای نیز با هدف کسب سود بیشتر در این مسابقات شرکت می کنند. بنابراین اگر تازه کار هستید شانس برنده شدنتان در برابرحرفه ایها نزدیک به صفر است و صرفا جهت بدست آوردن یک تجربه در مسابقات فارکس شرکت کنید. حتی اگر مدت زمان کوتاهی است که در بازار فارکس به تجارت مشغولید روی آن زیاد حساب نکنید مگر آنکه مدت زمان زیادی است که در این بازار فعالیت دارید و به خود اعتماد دارید.لذا ابتدای راه هدف کسب مهارت، تجربه و افزایش اعتماد به نفس می باشد.

هنگام ورود به بهترین مسابقات فارکس چه باید کرد؟

مسابقات فارکس بسیار جذاب و پرسود می توانند باشند. اما هنگام ورود به بهترین مسابقات فارکس چه باید کرد؟سرمایه گذاران باید پیش از ورود به مسابقات فارکس نکاتی را مد نظر قرار دهند از جمله قوانین مسابقات فارکس،( بیشتر افرادی که در مسابقات فارکس شکست میخورند دلیل بر این میباشد که قوانین را به دقت و کامل مطالعه نمی کنند زیر بروکر ها برای جذب تریدرهای موفق مسابقات هدفمندی طراحی میکنند تا بتوانند تریدر های که قوانین مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک را رعایت کرده اند شناسایی کنند ) جایزه ای است که در نظر گرفته شده و قوانین مربوط به مسابقات فارکس و اینکه شرایط انصراف از مسابقه به چه صورت می باشد؟

هنگام ورود به بهترین مسابقات فارکس به این نکات دقت کنید:

1.در این مسابقات اهرمهای یی با نسبتهای متفاوت اعمال می گردد. همیشه انتخاب بالاترین اهرم را مد نظر قرار دهید.

2.شما بصورت رایگان در مسابقات فارکس شرکت میکنید پس زیاد به مدیریت ریسک توجه نکنید چرا که باعث محدود کردنتان می شود. بالاتر گفتیم که هدف کسب تجربه و یادگیری است.البته له ابن نکته توجه کنید که این مورد فقط در حساب های دمو باید رعایت نگردد زیرا در مسابقاتی که در جساب واقعی و با حجم مالی کمی می باشد باید رعایت گردد.

3.از ربات در معاملات خود استفاده کنید. شما باید شبانه روز وضعیت تجارت خود را رصد کنید هیچکس چنین توان و فرصتی ندارد. لذا یک ربات مناسب در این زمینه کمک موثری است.

قوانین مسابقات فارکس چیست ؟

میخواهیم بدانیم که قوانین مسابقات فارکس چیست ؟ در واقع قوانین مسابقات فارکس خیلی پیچیده نیستند. همه آنها در واقع نوعی از دستورالعمل ها میباشند که در هنگام معامله و یا قبل از ورود به معامله باید به آنها دقت کرد. شما به عنوان شرکت کننده در این مسابقه باید هوشیار بوده و با مطالعه دقیق این قوانین استراتژی و سبک مخصوص جهت رسیدن به هدف که برد در این مسابقه می باشد را ایجاد کنید .

برای شرکت باید ثبت نام کرده و حساب باز کنید. حسابی که باید باز کنید براساس نوع طرح مسابقه که توسط بروکر مشخص کرده در حساب های دمو و ریل افتتاح می شود . یک مبلغ ثابت بین شرکت کنندگان در حساب واریز می شود که مبلغ اولیه پول خیلی مهم نیست چرا که فاکتورها و عوامل متفاوت دیگری برای تصمیم گیری برنده دخیل می باشد. قوانین مسابقات فارکس به شرح ذیل است:

1-.هر شرکت کننده تنها با افتتاح یک حساب در مسابقه شرکت کند و ترید کند.

2.شرکت کنندگان فقط می توانند با مبلغ اولیه ترید کنند. یعنی نمی توانند مبلغی به آن مبلغ اضافه کنند.

3.شرکت کنندگان مسابقات فارکس فقط دربازه زمانی گفته شده فرصت دارند (بازه زمانی محدود) تا به آن هدف های گفته شده جهت برنده شدن برسند .

4.شرکت کنندگان باید در یک بازه زمانی محدود که فرصت دارند به جایزه ای که به صورت ایمیل برایشان ارسال می گردد پاسخ دهند در غیر اینصورت جایزه لغو می گردد. از همین رو تیم فنی بروکر نیکس مسابقات متنوع برای شما علاقمندان به بازار فارکس برگزار می کند و می توانید از سایت رسمی(www.nyxbroker.com) این بروکر و در قسمت جشنواره ها اطلاعات لازم در خصوص مسابقات را دریافت کنید .

بهترین رقابت فارکس در سال 2021 کدام است؟

در این قسمت به این پرسش می پردازیم که بهترین رقابت فارکس در سال 2021 کدام است؟ پاسخ دادن به این سوال ساده نیست چرا که درزمان نگارش این مقاله چندین رقابت در بازار وجود دارد.

انتخاب بهترین نوع مسابقه با توجه به نظر سرمایه گذاران فارکس براساس انتخاب بروکر و شرایط ویژه آنها و جوایز آن بستگی دارد. امروزه بروکرها مسابقات زیادی ارائه می دهند. قبل از شروع مسابقات فارکس، بررسی کنید که آیا می توانید ابزار معاملاتی را ترید کنید یا خیر؟ به پیروزی فکر نکنید.تمرکز خود را بر روی یافتن یک استراتژی مناسب قرار دهید نه صرفا دریافت بیشترین جوایز. بهترین رقابت فارکس در سال 2021 این توانایی را به شما می دهد که انواع مختلف جایزه(حتی پول واقعی) برنده شوید. این یک امتیاز عالی برای کسانی است که تمایل به تست خود جهت ورود به بازار بزرگ فارکس و یا تست نوع اکانت تایپ ارایه شده از طرف بروکر است .

حتی در بسیاری موارد خیلی از افراد از مسابقات فارکس استفاده کرده و برنده می شوند و سرمایه اولیه برای تجارت فارکس را به این شیوه فراهم می کنند. شاید از این راه شما به ثروت زیادی نرسید اما قطعا یکی از بهترین راه ها برای آغاز تجارت فارکس است.

سخن پایانی

مسابقات فارکس را در این مقاله بررسی کردیم. فارکس بازاری است پر از تنوع و فرصت که روز به روز مردم بیشتری به آن علاقمند می شوند. امروزه حتی مردم فقیر نیز به این بازار و معاملات آن دسترسی دارند. برای موفق شدن در مسابقات فارکس و کسب فرصتها باید ابتدا مهارت و تجربه لازم را بدست آورید و شرکت در مسابقه های دمو راه حل به دست آوردن این تجربیات است. تا بعد از آن بتوان در مسابقات لایو به بهترین جوایز برسید. همواره بررسی و تجربه کنید و سبک و استراتژی خاص خود را بسازید در این راستا مشاورین نیکس کنارتان خواهد بود تا شما را در رساندن به اهدافتان یاری کنند.

امید است مباحث مطرح شده در این مقاله که توسط بروکر نیکس ارائه شد، به شما کمک کند تا بتوانید بهترین مسابقات فارکس را انتخاب کنید. و به بهترین نتیجه برسید و همچنین بهترین جوایز را کسب کنید. جهت هرگونه پرسش،آموزش و مشاوره با مشاورین نیکس تماس بگیرید. در پایان به این مقاله امتیاز دهید و ما را با نظرات خود دلگرم کنید.

نمایش نظرات (1)
بروکر نیکس | بروکر فارکس - NYXForex We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications