NYXbroker
نیکس فارکس

ارز دیجیتال اتم ATOM

ارز دیجیتال اتم جزو ارزهای با رتبه بالا

ارز دیجیتال اتم (ATOM) در این مقاله مورد بررسی قرار میگیرد است که به همت تیم تحقیقاتی بروکر نیکس نوشته شده است.

برای آشنایی بیشتر با ارز دیجیتال اتم ATOM لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید و جهت هرگونه سوال، آموزش و مشاوره در خصوص ارزهای دیجیتالی با واحد کال سنتر بروکر نیکس تماس بگیرید. مشاورین زبده بروکر نیکس همواره پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

ارز دیجیتال اتم ATOM نماد تجاری ارز دیجیتال کازماس cosmos است. عرضه اولیه آن در سال 2017 صورت گرفته و در سال 2019 راه اندازی شد. از نظر رتبه بندی بازار در حال حاضر و در زمان نگارش این مقاله رتبه سی و سوم بازار را در اختیار دارد. ارز دیجیتال اتم ATOM یک اکوسیستم است که شامل مجموعه ای از برنامه ها و خدمات می باشد و برای آینده غیرمتمرکز ایجاد شده است.

برنامه ها و خدماتی که ارز دیجیتال اتم ATOM ارائه می دهد با استفاده از IBC که یک پروتکل ارتباطی می باشد و در بستر بلاکچین ارتباط برقرار می کند. این فناوری به شما این امکان را می دهد که دارایی ها و داده ها را از طریق بلاکچین مستقل و غیر متمرکز مبادله کنید.

بطور دقیق تر می توان ارز دیجیتالی اتم یا cosmos را یک شبکه متمرکز متشکل از زنجیره های بلوکی – موازی که مستقل از هم هستند دانست. برای توضیحات و اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما باشید.

فهرست مطالب

رمز ارز کازماس یا ATOM چیست؟

نسل ارز دیجیتال اتم چیست ؟

مارکت کپ ارز دیجیتال اتم ATOM

رمز ارز کازماس یا ATOM چیست؟

رمز ارز کازماس cosmos یا اتم، به روی پلتفرم خودش با نام cosmos قرار گرفته است. اگر بطور دقیق بخواهیم رمز ارز کازماس یا اتم ATOM را تعریف کنیم. می توان آن را یک شبکه غیر متمرکز از بلاک چین های موازی دانست که هر کدام از آنها توسط الگوریتم های اجماع تغذیه می شوند. به عبارت دیگر کازماس cosmos را می توان اکوسیستمی از بلاک چین ها دانست که می توانند با یکدیگر همکاری کنند. تا قبل از کازماس cosmos بلاک چین ها قادر به برقراری ارتباط با هم نبودند و ساختن آنها کار سختی بود. کازماس cosmos این مشکلات را با فناوری جدید خود رفع کرد. به عبارتی کازماس cosmos را اینترنت بین بلاک چین ها می نامند. برای درک بهتر این مطلب به توضیح زیر در خصوص تکنولوژی بلاک چین توجه کنید.

نسل ارز دیجیتال اتم چیست ؟

ارز دیجیتال اتم  یا رمز ارز کازماس را می توان یکی از مهمترین ارزهای دیجیتالی دانست که بر روی بلاکچین کازماس قرار داده شده است .

ارز دیجیتالی  ATOM  یک رمز ارز بومی به روی شبکه کازماس است. ارز دیجیتالی اتم برای اجرای قراردادهای هوشمند (Smart Contract) و همچنین انجام معاملات بطور کامل به کار برده می شود.

توکن های ارز دیجیتال اتم از الگوریتم اثبات کار پیروی نمی کنند لذا آنها را نمی توان استخراج کرد و الگوریتمی که ارز دیجیتال اتم از آن طریق به دست می آید در واقع الگوریتم ترکیبی اجماع اثبات سهام می باشد.

توسعه دهندگان پروژه کازماس، آن را اینترنت بلاکچین ها نامیده اند. کازماس برای برقراری این ارتباط و تعامل داده ها اصطکاک موجود در بازار را تبدیل به یک نیروی محرکه  در جهت مثبت تبدیل می نماید.

ارز دیجیتال ATOM از ابزارهای مختلف و متنوعی برای ایجاد همکاری بین بلاکچین ها در شبکه خود استفاده می کند. برای اینکار موقعیت هر بلاکچین را به طور مستقل  رصد و بررسی میکند.

ارز دیجیتال اتم ATOM یا cosmos  برای جمع آوری و گردآوری صنعت بلاکچین به دو لایه نیاز دارد. لایه اول لایه اپلیکیشین است که به مدیریت معاملات پردازش می پردازد. لایه دوم بلاکچین شبکه سازیست. این لایه زنجیره های بلوکی جدا از هم را به هم متصل می کند.

مارکت کپ ارز دیجیتال اتم

در اینجا به بررسی مارکت کپ ارز دیجیتال اتم می پردازیم. قیمت ارز دیجیتال  ATOM در زمان نگارش این مقاله  26.75 دلار و مارکت کپ آن  5،612،110،027 دلار، حجم بازار آن  936،465،776 دلار، حجم بازار در طی 24 ساعت گذشته 933،905،946 دلار و میزان عرضه در گردش آن 210،767،262.76 اتم می باشد.

75 درصد توکن های ارز دیجیتال  ATOM در فروش اولیه ICO به فروش رسید. 5 درصد به عنوان منبع تولید برای توکن های جدید ، و مابقی توسط شرکت نگهداری می شود. صرافی های بنامی ارز دیجیتال اتم ATOM را پشتیبانی می کنند.

می توان گفت که پروژه کازماس cosmos خود را چنین معرفی کرد که قادر به حل برخی از سخت ترین مشکلات مربوط به صنعت بلاک چین می باشد و هدف آن ارائه یک اکوسیستم بلاکچین متصل، به عنوان پادزهری برای پروتکل های اثبات کار می باشد. درضمن این که آنها غیر قابل قیاس و همچنین زیست محیطی نیز هستند.

از اهداف پروژه ارز دیجیتال  ATOM میتوان به این اشاره کرد که بین بلاک چین ها برقراری ارتباط را آسان می کند. در واقع می توان گفت کازماس cosmos ارز دیجیتالی اتم چیزی فراتر از ایجاد پل ارتباطی بین بلاک چین هاست. همینطور از دیگر اهداف پروژه کازماس می توان به افزایش تجربه کاربران آموزش و در نتیجه بزرگ تر کردن جامعه علاقمند به ارز دیجیتال ATOM اشاره کرد.

این پلتفرم یک مجموعه کاملی از خدمات و ویژگیهای است که آن را تبدیل به یک گزینه کامل کرده است. ارز دیجیتال ATOM مجموعه ای از فناوری نسل جدید را معرفی می کند که به معامله گران امکان دسترسی به ابزارهای پیشرفته را می دهد که باعث افزایش کارایی بلاکچین می شوند و این افزایش کاملا مشهود است. ایجاد بلاک چین از طریق ارز دیجیتال اتم ATOM تنها یک هفته طول خواهد کشید و این در صورتی است که با استفاده از بلاک چین های نسل قبل این کار هفته ها به طول می انجامید. به همین دلیل است که ارز دیجیتال ATOM به کاربران امکان انجام تعاملات بیشتر را می دهد  و دارای محبوبیت زیادی است.

پروژه ارز دیجیتال ATOM دو مولفه دارد که کازماس را در رساندن به هدفش یاری می کنند. یکی از این مولفه ها  Tendermint Core هسته اصلی پلتفرم و ایجاد کننده است و مولفه دیگر IBC پروتکل ارتباط بین بلاکچین ها و ارتباط دهنده می باشد. این دو مولفه در کنار هم شبکه یا اکوسیستم کازماس cosmos را تشکیل میدهند.

کازماس را می توان یک اکوسیستم جهت ارائه خدمات بلاکچین دانست که قابلیت همکاری و مستقل بودن از خصوصیات آن است. پروژه کازماس در حال گسترش است و برای آینده ای غیرمتمرکز طراحی شده است.

سخن پایانی

ارز دیجیتال اتم ATOM عنوان مقاله ای بود که تقدیم حضورتان شد. با توجه به تمامی مباحث مطرح شده در نهایت به این نتیجه میرسیم که بازار به ارز دیجیتال اتم ATOM نیاز دارد.استراتژی ارز دیجیتال اتم ATOM این توانایی را به شرکت های بلاکچین می دهد که تا موج صنعت را کنترل و حفظ کنند و به سمت و سوی غیر متمرکز شدن و رشد سریع آن پیش ببرند.

امروزه ارزهای دیجیتال درحال تبدیل شدن به جایگزین های بهتری برای وضع موجود ارزهای دیجیتال در جهان هستند. هدف فناوری کازماس این است که اطمینان حاصل کند که کل صنعت بلاکچین بطور یکسان و هماهنگ از امکانات پیشرفته بهره می برند لذا به همین دلیل است که cosmos یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیاست.

امید است مطالب عنوان شده در این مقاله که به تلاش بروکر نیکس جمع آوری شده مورد پسند شما خواننده عزیز قرار گرفته باشد. جهت هرگونه پرسش و آموزش لطفا با مشاورین بروکر نیکس تماس بگیرید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید و با نظرات سازنده خود ما را دلگرم کنید.

پیام بگذارید
بروکر نیکس | بروکر فارکس - NYXForex We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications