NYXbroker
نیکس فارکس

ارز دیجیتال XML

رز دیجیتال XML ارز دیجیتالی با نامهای Stellar Lumens و Stellar شناخته شده است.

ارز دیجیتال xlm چیست ? درباره ارز دیجیتال xlm چنین می توان گفت که اگرچه تعداد ارزهای دیجیتال وتنوع کارایی آنها در بازار طی سالهای اخیر رو به افزایش بوده با این همه نباید بی گدار به آب زد و سرمایه گذاری روی آنها باید با شناخت و آگاهی همراه باشد.مقاله ارز دیجیتال XLM که به همت تیم مقاله نویسی بروکر نیکس به نگارش درآمده است بر آن است تا با بررسی جنبه های مختلف ارز دیجیتال XLM و موقعیت آن در بازار شما را در شناختن این ارز یاری کند و به شناختی هرچند نسبی در خصوص این ارز دست یابید گفتیم نسبی چرا که به دلیل ریسک پذیر بودن بازار ارز های دیجیتال بطور خاص ارز دیجیتال XLM صرف خواندن مقالات کفایت نمی کند و نیاز به انجام مشاوره مالی یک ضرورت است در همین راستا گروه مشاور بروکر نیکس با کادری مجرب و فعال در زمینه ارزهای دیجیتال آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است همچنین جهت آموزش رایگان می توانید از طریق راههای ارتباطی با بروکر نیکس تماس بگیرید.

اما بپردازیم به ارز دیجیتال XLM و اینکه ارز دیجیتال xlm چیست ؟ ارز بلاکچین استلار لومن نام دارد (Lumen) توکنی که با نماد XLM ترید می شود. توجه اصلی استلار بر اقتصاد در حال توسعه برای گروهی است که بیرون از حوزه خدمات بانکی می باشند. برای توضیحات بیشتر در خصوص این ارز لطفا تا پایان همراه ما باشید.

فهرست مطالب

ارز دیجیتال استلار چیست و مزایای آن کدامند؟

آیا XLM به 1 دلار می رسد؟

آینده ارز دیجیتال xlm

XLM برای چه استفاده می شود؟

تحلیل ارز دیجیتال xlm

استلار بخریم یا نخریم

خرید ارز دیجیتال xlm

ارز دیجیتال xlm usdt

ارز دیجیتال استلار چیست و مزایای آن کدامند؟

ارز دیجیتال استلار چیست و چه مزایایی دارد؟ ارز دیجیتال XML که به آن استلار گفته می شود یک  شبکه پرداخت است. درباره ارز دیجیتال xlm  این را بگوییم که این  پروتکل متن باز و غیر متمرکز برای  تبدیل ارز دیجیتال به پول فیات یا توکن است که با هزینه های انتقال پایین امکان انجام تراکنش های برون مرزی را فراهم می آورد. ارز دیجیتال XLM یک ارز دیجیتالی نسل سوم است و در حال حاضر رتبه 17 بازار را در اختیار دارد این پلتفرم بر پایه بلاکچین است.

انتشار اولیه آن در جولای 2014 انجام گرفت و در سال 2015 راه اندازی شد. در ابتدای شکل گیری ارز دیجیتال XML یکی از اهداف اصلی ایجاد یک سیستم غیر بانکی بود ولی بعدا اولویت های این ارز برای کمک به شرکتهای مالی جهت برقراری ارتباط با هم از طریق تکنولوژی بلاکچین تغییر یافت. توکن اصلی ارز دیجیتال XML لومنس است(lumens) است که به منزله پلی عمل می کند که هزینه خرید و فروش دارایی را در موقعیت های برون مرزی کاهش می دهد و این امر چالش بزرگی برای ارائه دهندگان سیستم پرداخت چرا که در قبال انجام سرویس مشابه هزینه های زیادی دریافت می کنند. اگر موارد گفته شده در خصوص ارز دیجیتال XLM آشنا به نظر می رسد کاملا حق با شماست استلار در حقیقت بر مبنای پروتکل ریپل ایجاد شده است . بلاکچین در نتیجه هارد فورک به وجود آمده و کد آن بازنویسی مجدد شده است.

یک نرم افزار پروتکل پیاده سازی انجام می دهند و جهت ایجاد اتصال و برقراری ارتباط با سایر سرورهای استلار از اینترنت استفاده میکنند. اطلاعات تراکنشها به صورت یک دفتر کل عمومی ذخیره میشود و همه قادر هستند این دفتر کل را مشاهده کنند.اطلاعات بین سرورها تقسیم میشوند. کلیه تاییدها از طریق پروتکل اجماع استلار صورت می گیرد که البته مدت زمان رسیدن به این اجماع هم بسیار کوتاه است ( بین 3 تا 5 ثانیه)

از مزایای ارز دیجیتال XLM  این است که برخلاف بیت کوین از سیستم اثبات کار تبعیت نمی کند و تراکنشها از طریق پروتکلی که scp(توافقی استلار) نامیده می شود. مزیت دیگر سرعت بالای تراکنش است.

اما اجازه دهید به بررسی موقعیت ارز دیجیتال XML  و قیمت ارز دیجیتال xlm  در زمان نگارش این مقاله بازار بپردازیم.  قیمت ارز دیجیتال XLM 0.3893 دلار است. تغییر قیمت در طی 24 ساعت گذشته  0.02195 که %6.15 افزایش داشته است. حجم معامله 1,348,587,950.82 دلار که دارای کاهش %12.60 بوده مارکت کپ آن 8,098,062,537.41 دلار که %1342 کاهش داشته است. تعداد توکن های در گردش ارز دیجیتال XLM تعداد 23,106,938,348 XLM از تعداد کل توکن ها که  تعداد 50,001,806,812

آیا XLM به 1 دلار می رسد؟

با توجه به آنچه که تا به حال درخصوص ارز دیجیتال XML گفتیم در این بخش می خواهیم بدانیم که آیا قیمت ارز دیجیتال XML به یک دلار می رسد؟ اگر قیمت استلار را از آغاز سال 2021 مورد بررسی قرار دهیم. قیمت ارز دیجیتال xlm ،  استلار سال 2021 را با قیمت 0.12 دلار آغاز کرد و تاکنون روند صعودی خود را حفظ کرده و به ارزش فعلی خود رسیده است. با این حال به عقیده کارشناسان برخی  با وجود برخی دامپهای بزرگ و کوچک در حال نزدیک شدن هستند که ممکن است  تا پایان سال 2021 قیمت ارز دیجیتال XML با قیمت  0.8 دلار و یک دلار معامله شود.

آینده ارز دیجیتال xlm

آینده ارز دیجیتال xlm  چگونه به نظر میرسد؟ در مورد پیش بینی ارز دیجیتال XML این را بگوییم که برخی از رمز ارزها که ارزان بودند در سال 2021 گران شدند اما xlm چنین نبوده و میتوان آن را با قیمت زیر 1 دلار نیز خریداری کرد. نظر کارشناسان در باب پیش بینی ارز دیجیتال xlm چنین است که تا پایان سال یک دلار و تا پایان سال 2022 به 2 دلار می رسد. همچنین کارشناسان در مورد آینده ارز دیجیتال xlm خوشبین هستند و نظر مساعدی در مورد پیش بینی ارز دیجیتال XML  برای چند سال آینده دارند.

XLM برای چه استفاده می شود؟

برای پاسخ به این سوال که XLM برای چه استفاده می شود ؟ باید بگوییم که با توجه به این که هزینه نقل و انتقال و پرداخت برای بسیاری همواره یک مسئله بوده است .این هزینه های بالای پرداخت ها و نقل و انتقالات تنها مختص به ارزهای فیات نبوده بلکه شامل کارمزدهای بالای بلاکچین های معروفی مانند بیت کوین و اتریوم نیز می شود. ارز دیجیتال XLM به صرفه است چرا که هزینه پرداخت برای هر تراکنش تنها یک XLM است که در زمان نگارش این مقاله کمتر از 50 سنت است. بنابراین به این شیوه کاربران هزینه زیادی پرداخت نمی کنند.

از میان پروژه های بلاکچین تنها تعداد کمی موفق به همکاری و مشارکت با شرکت های بزرگ شده اند.  اما در خصوص این ارز   در سال های گذشته  استلار و IBM با مشارکت هم world wire را راه اندازی کردند. پروژه ای  که به موسسات مالی بنام این اجازه را می داد که تراکنش ها و معاملات خود را به استلار منتقل کنند و با استفاده از دارایی بریج از جمله stablecoins ها ترید کنند.

تحلیل ارز دیجیتال xlm

با توجه به نمودار  تحلیل ارز دیجیتال xlm می توان اینگونه بیان کرد که در ابتدای سال 2020 شروع به روند صعودی هرچند کم  را آغاز نموده  و با توجه به نمودار تحلیل ارز دیجیتال xlm  روند در سال 2021 سرعت صعود بیشتری را به خود اختصاص داده است .  بر اساس پیش بینی های نمودار ارز دیجیتال xlm  که نشان دهنده سیر صعودی  این رمز ارز تا کنون می باشد و با توجه به شرایط این ارز می توان آینده مناسبی برای آن در نظر داشته باشیم .

استلار بخریم یا نخریم

درباره ارز دیجیتال XML اگر از ابتدای مقاله ارز دیجیتال با ما همراه بوده اید. تا به اینجا به یک شناخت نسبی از استلار و تاریخچه نحوه عملکرد و کاربرد آن اشراف پیدا کردیم . سوالی که اینجا مطرح است این است که استلار بخریم یا نخریم؟ و قیمت ارز دیجیتال XML  چگونه خواهد بود؟

برای پاسخ به این سوال بیایید با هم رویه ای که این ارز تا به اینجا طی کرده است را به همراه نظر کارشناسان این حیطه را در مورد آینده این ارز را با هم بررسی کنیم.  گفتیم که ارز دیجیتال XLM  تا پایان سال 2021 طبق نظر کارشناسان و تحلیلگران این حوزه می تواند به یک دلار برسد و خیلی دور از ذهن نمی باشد. اما در سال 2022 این ارز ممکن است تا حدود 1.5 دلار تا 2 دلار نیز معامله شود.

اما کارشناسان  برای این ارز برای 4 سال آینده نیز چنین  پیش بینی می کنند که روند افزایشی آن ادامه دار باشد و با توجه به آخرین عملکرد ارز دیجیتال XML و رشد تثبیت شده آن پیش بینی می شود که این ارز در سال 2025 به 5 دلار برسد. البته تعداد کمی از طرفداران این ارز بر این اعتقاد هستند که این ارز به بالاتر از این 5 دلار هم خواهد رسید. با افزایش استفاده از استلار قیمت این ارز به عنوان یکی از سریعترین ارزهای دیجیتال دنیا قیمت این ارز بطور چشمگیری افزایش خواهد یافت. اما از سوی دیگر احتمال دیگری که میتوان در نظر گرفت این است که  قیمت این ارز پس از رسیدن به حداکثر ممکن درگیر بازار خرس شود. با این حال ممکن است که یک حرکت سهموی(پارابولیک) نیز رخ دهد.

منظور از سهموی، رشد انفجاری می باشد وقتی ارزش یک ارز دیجیتال بطور تصاعدی بالا میرود اصطلاحا گفته می شود که حرکت پارابولیک  یا سهموی رخ داده است. برای مثال پاندامی کرونا باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شد که در نتیجه آن افراد زیادی جذب این بازار شدند و در این میان قیمت برخی از ارزهای مشهور نیز چندین برابر شد و نمودار ارزش آنها کاملا سهمی بود. با توجه به این توضیحات ارز دیجیتال XLM از بهترین رمز ارزها می باشد که در بازار دارای ارزش است و همچنین طرفداران زیادی در بین کاربران ارز دیجیتال دارد و از ظرفیت بالایی برای رشد برخوردار است.

خرید ارز دیجیتال استلار XML

چنانچه قصد خرید ارز دیجیتال XML را دارید باید بگوییم که صرافی های بنام و بزرگی ارز دیجیتال XML را در لیست رمز ارزهای قابل خرید و فروش قرارداده اند. از جمله می توان به Binance, Coinbase, Kraken اشاره کرد لذا می توانید برای خرید ارز دیجیتال xlm  از طریق صرافی های ذکر شده  به خرید و فروش اقدام نمایید .

لازم به ذکر است که در هنگام نگارش این مقاله  قیمت این ارز  0.3776 دلار است. اما پیش از اتخاذ هر تصمیمی  جهت خرید ارز دیجیتال xlm از نظرات  مشاورین مالی بروکر نیکس نیز بهره مند شوید.

ارز دیجیتال xlm usdt

در این بخش از مقاله به بررسی جفت ارز دیجیتال xlm usdt می پردازیم. در واقع عبارت گفته شده یعنی ارز دیجیتال XML در مقابل ارز دیجیتال تتر میباشد .قیمت جفت  ارز دیجیتال xlm usdt در زمان نگارش  این مقاله  0.38409t usdt  بوده  و بررسی ها و نحوه حرکت  ارز دیجیتال xlm usdt روی نمودار نشان  از حرکت بزرگ با حجم زیاد را دارد.

سخن پایانی

ارز دیجیتال XML موضوع مقاله و سوالی که در طول مقاله به آن پاسخ داده شد این بودارز دیجیتال XML چیست یکی از ارزهای خوب بازار دیجیتال است که در این مقاله به آن پرداخته شد. استلار یک تکنولوژی پرداخت متن باز است ویژگیهای خوب ارز دیجیتال XLM آن را تبدیل به یک کریپتو رو به رشد تبدیل کرده است از جمله آنها می توان سیستم پرداخت برون مرزی با هزینه کم و سرعت بالای انجام تراکنش اشاره کرد. برخلاف پول فیات ارز های دیجیتال توسط بانک مرکزی ایجاد نمی شوند و این به معنای عدم دخالت بانکها در تجارت این نوع از دارایی است. در پی موفقیت بیت کوین ارزهای دیجیتال بعد از آن ظاهر شدند که ارز دیجیتال XLM هم یکی از آنهاست .

در بنیاد استلار بیش از 100 میلیارد توکن وجود داشت که در سال 2019 اعلام کرد که نیمی از توکن های خود را سوزانده است . این امر در کوتاه مدت قیمت ارز دیجیتال XML را افزایش داد ولی خیلی زود این جهش کمرنگ شد. بنیاد در توضیح علت سوزاندن توکن ها قول داد که دیگر توکنی را نخواهد سوزاند و اینکه 55 میلیارد توکن سوزانده شده قرار نبوده که قیمت را افزایش دهند. اگرچه قیمت ارز لومن استلار در قیاس با سال 2020 بیش از دو سوم کاهش یافت اما همچنان یکی از ارزهای دیجیتال موفق است.

امید به آنکه مباحث عنوان شده در این مقاله که حاصل تیم مقاله نویسی بروکر نیکس بوده مورد پسند شما خواننده عزیز قرار گرفته باشد. مشاورین بروکر نیکس فعال در زمینه ارزهای دیجیتال آماده اند تا در زمینه مشاوره مالی، آموزش رایگان و پاسخ به سوالات به شما عزیزان یاری رسانند. لطفا به این مقاله امتیاز دهید و با نظرات سازنده خود ما را دلگرم کنید.

پیام بگذارید
بروکر نیکس | بروکر فارکس - NYXForex We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications